Saturday, March 20, 2010

10 PERKARA BUKTI LELAKI ITU RUMIT


1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.
Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.
Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.

6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya..

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh .
Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati.

10. Jika kamu mengirimkan ini pd lelaki2, mereka pasti bersumpah semua ini TIDAK BENAR!!..betul tak??!!..


p/s : cil0k dr fb abg ak ;p

21 comments:

L@Ks@mAn@ Sp@rrOw said...

huish...jangan ckp smue laki cm2...bukan semua sifat laki2 cm2..kdg2 pompuan pn cm2 gak..kite ni kat unia sama je~~ada pro ader kontra..sifat2 2 smua ader kat laki dan pompuan...

jangan sbb nila setitik rosak susu sebelanga~~

picco said...

syue!fyka like this;)

AiNA_RSLN said...

hmm.
aina setuju.

na bg bf.

Ja a B r a i n s t o r m said...

1. salah
2. salah
3.4 salah
5. ada benarnya, tapi salah
6.7.8 kau main bantai je
9. salah juga.

10. eh?!..hahaha..hahahaha..huhu..

[berdiri dengan perlahan lalu keluar pintu diiringi muzik akordian pilihan pak ngah yang bermain sayu di layar belakang]

syuE said...

alip : k0 crik artikel cmni yg tuju kat pmpuan..da jmpe bwu a caye ;p

pka : i like dis t0o ;p

aina : yah! giv dis 2 ur b0y ya..

jaA : bgus..g men jauh2..haha..wt malu ja!!

L@Ks@mAn@ Sp@rrOw said...

tengok..aku jmpe bahkan ianya sebijik ngan ape yg ko tulis~~~

so, terpulang la ko nak percaye ke x...

http://sentuhankasihsuci.blogspot.com/2010/02/8-perkara-bukti-perempuan-itu.html

syuE said...

hahaha..alip bejaya!!!

Ja a B r a i n s t o r m said...

fullamak alep berjaya.. eleh, tukar dua tiga perkataan je..

ini semua rekaan semata..

L@Ks@mAn@ Sp@rrOw said...

haha...sbb perempuan dan laki tu kan dijadikan untuk melengkapi satu sama lain~~so smue manusia sama je~~

syuE said...

jaA : k0 s0n0k sgt asl??

alip : hehe..ya btul..tp slalu laki ta ngaku slh..bengang jek ak!

Ja a B r a i n s t o r m said...

aku sonok sbb alep berjaya bidas balik entri ko. hehe..

syuE said...

eleh..tam0 ngaku la tu..t k0 da c0uple tgk2 k0 p0wn cmtu..hahaha,,

Ja a B r a i n s t o r m said...

dah kapel itu hal kemudian.. tak perlu dibangkitkan sekarang..

syuE said...

baik! hehehe~

L@Ks@mAn@ Sp@rrOw said...

haish gado je korg ni...tgk 2...dua2 pn xnak ngaku salah gak...nmpk sgt pompuan dan laki 2 xder byk beza...sama je kan???

Ja a B r a i n s t o r m said...

mne de gaduh.. baik je.. hahaha..

syuE said...

alip : heee~

jaA : tu r k0!!

L@Ks@mAn@ Sp@rrOw said...

hahaha~~~

Anonymous said...

bodoh jugak blogger ni. main copy paste je. haha. cuba kalau buat ini untuk perempuan, ada perempuan nak mengaku? sendiri yang problem.

Sara Ali said...

bagi sy semua betol......
huhuhu

Mr. kr said...

sebagai lelaki, saya bersetuju! ahahaha katanya manusia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...