Monday, August 29, 2011

berakhir sudah ramadhan buat tahun ini. SELAMAT HARI RAYA!










di saat aku menaip entry ini, perut tengah kembung, telinga tengah bingit dengan bunyi bommm bommm tommmm tommm dari luar rumah. owh, galak sungguh mereka bermain mercun. raya weyh raya!



raya tahun ni lain sikit sebab :


1. takde mak T_T
2. mlm ni aka malam raya orang masjid datang rumah melaungkan takbir. ini best :)
3. baju raya siap last minit dan sangatlah tak cantik T_T
4. raya sebagai seorang single :')
5. rumah serabut sebab renovate tak siap. cilakak!



korang semua, di sini aku ingin memohon maaf kalau ada tersalah bicara, tersalah cara, tersalah kata, termakan entah sape-sape punya, dan segala macam ter.




buat fahmi naim, aku minta maaf untuk semua kesalahan aku dari tahun 2007 sampai 2011. aku minta maaf pasal kes mak aku, aku minta maaf pasal semua. tapi aku takkan maafkan ko kalau ko tak bayar duit aku. harap maklum.


last pic dengan ko.
mei 2011.





dan kepada mak, besok syidah datang tengok mak oke! tapi tak bawak bunga ros sebab ayah cakap taruk daun pandan jek. hehe. mak suka daun pandan jugak kan? :)) baju raya mak dah siap. tadi syidah ambik kat cik mar. cantik! hehe. tapi sayang, mak tak dapat pakai. ayah suruh along pakai. tak tahu dia nak pakai ke tak sebab glamour betul baju mak. HAHA! mak, besok tak dapat salam mak pagi-pagi raya. tak dapat duit raya dari mak. hehe. ok, sedih dah :)


last raya dengan mak.
raya 2010 :)





selamat hari raya korang =]




* apa makna raya tanpa orang yang disayangi?



-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...