Sunday, January 30, 2011

Assalamualaikum UiTM [part 1]




12 Januari 2011

kaknyah : syidah! dah cek uitm? kamu dapat!!

aku : hah???? tak cek lagi..jap nak cek..!


terlompat lah aku kegembiraan sambil buat joget lambak dalam bilik..terlompat-lompat keluar bilik kasi tahu ayah anak bongsu dia dapat uitm..semangat gila buat status kat fb "SAYA DAPAT UITM!!!! " ah~ semua semangat time tu..senyum sampai ke telinga..hahaha..kawan-kawan ramai mengucapkan tahniah..huuuuu~ terharu :)

kenapa excited terlebih? ye! sebab aku pernah menangis sebab tak dapat masuk uitm..dukacita dimaklumkan permohonan anda gagal..hahahaha!! kenapa gagal? boleh eyh uitm kasi excuse cakap aku punya permohonan tercicir..suka hati diorang jek buat excuse macam tu..huh!

rabu malam dapat taw aku diterima..khamis sibuk dari pagi sampai petang uruskan apa-apa yang patut..medical checkup semua..petang khamis tu jugak terus bertolak ke shah alam..jumaat daftar..kelam kabut gila and yang paling sedih, student semua da start belajar selama 2minggu..aku minggu ke-3 baru masuk..kesian aku..

lepas daftar hari jumaat aku terus follow kaknyah balik rumah dia kat klang..tak duduk kolej..malas~ rupa-rupanya hari sabtu dengan ahad ada aktiviti..damn!! tak pasal-pasal aku dah kena carry satu module..PROGRAM INSANIAH sem depan..kesian lagi sekali kat aku..huk3 T_T

masuk kolej hari ahad..tapi..

to be continue~


* seterusnya kisah malam pertama :D

8 comments:

xira ixora said...

syue sayang~ tahniah :) welcome to the club...

Saidatul Noor Farhana said...

congrate...
blaja rajin2!!!
:) nnt free blh jmpe...

Unknown said...

yeah.. sekarang aku tahu bila kau lahir, no matrik uitm, dan alamat rumah kau.. yeah..

btw..
bila nak sambung?
sambung la cepat sebab esok aku cuti!! boleh aku baca cecepat..

Unknown said...

zira : hehe..tq!

saidatul : hehehe..ko bz jmpe bf :D

jaA : da taw sila kasi adiah tym beday ak t oke!! hahaha..

ak da smbg la der :D

bdk uitm jgk~ said...

tahniah...tp jgn la over smpai ic number n matrix number pn nk bg, skali org dengki usha2 result n mcm2~ huhu~
(anyway nice blog, keep it up~)

Unknown said...

bdk uitm : hehe..lupe edit kowt =.="

tq! :)

bdk uitm jgk~ said...

hehehe owh~
huhu uitm mne ek??

Unknown said...

puncak perdana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...