Monday, January 17, 2011

puncak perdana.

aku buat entry pendek jek sebab aku dalam kelas sekarang.

aku dapat uitm!!! ijazah sarjana muda pengurusan rekod~ owh! apa tu? jangan tanya sebab aku pun tak taw~ hahaha..

malang nasib aku bila aku di post oleh uitm ke puncak perdana yang papa kedana..tapi aku masih bersyukur sebab aku sekarang bergelar pelajar ijazah..bangga mak ayah aku..hehehe..

ok! nanti balik kampung (ipoh) aku update cerita lagi detail ye! broadband kat puncak perdana ni line apa laju?? boleh kasi taw tak? hahahahaha!!! SEDIH TAKDE TENET! MATI KUTU!

3 comments:

Lyaa Suriany said...

wlcome to puncak perdana..
heeee
kita puncak alam

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

tahniah,dapat sambung belajar

apdm said...

salam

sabar ek....cool....


ziarah rakan yang saya follow :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...