Saturday, March 19, 2011

Alamanda & Egg Tart KFC.

kfc egg tart..sedap sangat!!!! :))


maksu harraz and harraz :p


penat ummi harraz ikut kaki harraz..hahaha..belum jalan ag ni,..dah jalan tak taw ler camne ;p


nak suruh duduk diam masukkan dia dalam troli..harraz dapat kasut baru :D


budak tecik dalam troli tengah main kasut baru dia :D


tengah carik kasut harraz..kecik beno kaki nye..saiz 2..HAHAHA! :D


abang azrul santap steamboat..sedap2!


hobi harraz bila kat meja makan..tampo-tampo meja..hahaha :D


bihun tomyam aku..sedap weyh!!!!! makan kat johnny's steamboat..betul ke eja aku pun tak tahu..hahaha :D



dah lama nak upload pasal ni tapi tenet ni macam siput..nyampah aku..nak upload gambar pun tak lepas..bengang!!! hari ahad ritu keluar..hati tengah berduka sebab baru putus kan..keh3 :D

ada nampak muka berduka ke? HAHAHAHA!! :D

1 comment:

Amirrah Zawani said...

suka egg tart kfc hak.. mmg sedap... bihun tomyam tu pun nmpak sedap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...