Wednesday, March 09, 2011

banyak benda nak update tapi terbengkalai.

ni semua gara-gara broadband yang macam tahi! aku nak update pasal kenduri naik buai rifqi tapi tak boleh..nak upload gambar tak dapat..sehari semalam baru settle gamaknya..siot tol!

aku balik hari tu tak dapat tukar broadband maxis ke digi sebab sibuk sangat-sangat..almaklum lah..kenduri kan..memang sibuk la..nak pergi jj ipoh pun tak sempat..bangun pagi cuci ayam 2 plastik beso..tapi aku buat 1 plastik jek..HAHAHA!!!

ada test pukul 8.45am jap lagi..tu pasal excited bangun awal buku tengok-tengok jek..HAHA! singular ada 's' plural takde 's'..tu jek aku baca..baca? aku tengok jek..hahaha! tiap kali ada TEST ENGLISH mesti tak tahu nak study apa..dari poli dulu macam tu..tawakal jek jawab ;p

hehehe..nak mandi ah! morning kawan-kawan :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...