Tuesday, March 29, 2011

kesihatan vs. assignment vs. test



demam yang berlarutan..seleseme oke sudah setelah menelan 2 bijik dadah yang syira kasi..terima kasih kawan..memang dadah kuat ko bagi..sampai pentoi-pentoi aku..HAHA! demam pulak tak reti-reti undur diri..syok sangat bertenggek dalam badan ni..haih~ sabar lah hati..

penat settle ptptn belum habis lagi kowt ni..12pm til 7.30pm bertenggek dalam dewan budiman yang tak berapa nak budiman..haish! kalau lambat masuk duit, memang nak kena ptptn ni..HAHA! tak larat sangat ni..dalam kelas tadi pun senyap sunyi jek..olololo..mana ada i sombong fiza..i tak sihat jek..ish3 u ni..

hari ni hasi selasa..kelas 8-10..pastu aku tidur 10.30 sampai 1..pastu kelas 2 sampai 3.30..pastu aku tidur kul 4 sampai 7..bangun-bangun kelam kabut solat asar..adui..beratnya kepala =.=" badan tak stabil lagi..buat milo panas..makan 2 keping roti calat peanut butter..pastu taip entry ni..pastu aku nak mandi..nak solat maghrib pastu aku nak study..paham tak? aku nak study! besok ada test!



* bukak blog buat aku bengang sebab pikir nuffnang tak kasi BE kat aku dah..wtf betul la!!! :X

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...