Wednesday, March 30, 2011

test at 9am..bukan 8am =.="


ok~ disebabkan demam, aku jadi sangat-sangat blur..semalam tidur awal..tak study p0wn!!! ;p

bangun pagi pukul 6.30am..solat subuh.. then sarapan..pastu mandi..pastu bersiap..pastu tengok jam pukul 8am..eyh! apsal syira ta datang ketuk pintu lagi ni..cuaca diluar memang sedap tidur la..hujan di pagi hari :D

pastu aku bukak la pintu..tengok syikin dengan berbaju kurung tapi tak pakai tudung..lol~ minah ni tak siap lagi ke? pastu dia tanya " eyh! cepatnyer siap..jap agi test pukul 9 kelas kat mana ye?"

HAHAHAHA! aku nak cover malu aku jawab la " tatw..cube ko tanye syira.." HAHAHA!

"syira tido lagi..." lol~ memang aku dah mereng..HAHAHA! macam mana aku boleh set kepala test pukul 8? kesian ko syue...

masuk bilik terus on laptop..apa lagi..fb time..blog ni sandaran jek :D

2 comments:

ardinihumaira said...

Goodluck syue :)

fendy said...

adoi,macam mana boleh lupa test tu?
huhu.
xape lah.anda dah sehat? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...