Monday, April 18, 2011

PC Fair dan Duit.

seronok kan kalau berjalan ada duit?? yeah!! memang seronok.. hahaha.. sampai tak sedar duit itu berjalan seperti air.. tapi aku tak membazir.. semua berbaloi :))


ahad. pergi PC Fair kat KLCC tu.. cam haram.. serius! sape la organize pc fair tu? tak sistematik langsung.. adat membeli la kan? kita nak survey dulu, banding harga apa semua.. tapi dengan cara dia buat macam tu, perbandingan harga todak boleh dibuat! sekali ko da jumpa barang ko nak, just take it!



laluan dia divide into two line. kira perjalanan 2 hala la.. pastu korang jalan then masuk la pintu-pintu yang disediakan.. exhibition ni ada 5 hall semuanya.. kalau tak silap la.. aku nak carik printer canon jek.. itu jek.. huhuhuhu.. susah sangat-sangat :(( pening tau kepala.. kesian family aku dok kendung anak.. dah la tak boleh bawak masuk stroller.. apakah???



aku tak tahu nak cerita macam mana perjalanan aku kat dalam tu.. yang aku tahu, canon punya printer kat hall 5.. kalau aku tahu, tak payah aku menapak dalam pc fair tu.. serius sesak gila babi! nak survey pun tak boleh.. nak usha-usha benda lain tak boleh!! nak cari cooler pun sampai tak jumpa dibuatnya.. huhhhhhh!!!!!!

last-last aku beli printer canon 3 in 1.. RM199.. murah gila.. memang rembat terus r.. sem depan tak payah bayar kat tukang printer yang cekik darah da :DDD

kisah duit.. aku dapat ptptn hari khamis minggu lepas.. aku dapat RM3212.. semalam hari ahad, duit aku dah tinggal RM900.. syabas syue!!!!!


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!



* itulah namanya orang kaya sementara :D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...