Friday, April 29, 2011

time final harus ke macam ni?




sekarang ni dak-dak ipta sibuk r selak-selak kertas bercetak an an an?? sape-sape yang dah habis paper tu galak la kan kan kan??? oke! aku JEALOUS!!!

aku baru settle satu paper.. ya Ampun! apsal ama sangat rasa aku pun tak tahu.. sumpah tak sabar gila nak habis.. tadi aku duduk kat balkoni aku pandang jek mereka mereka mereka yang angkut beg besar-besar masuk kereta.. waaaa!!! korang nak balik da ke??? aku tinggal sini lagi.. 4 paper lagi taw tak!!!!!!!!! :X

masalh besar ialah laptop, external dan broadband.. time final aku kena buang benda-benda ni dalam almari then kunci mangga 10kg pastu buang kunci dalam sungai.. tapi aku gagah berenang dan menyelam sungai tersebut untuk mencari kunci dan akhirnya....... ni lah dia.. aku on9 di pagi buta.. now pukul 2.39am.. tapi aku buat auto publish pada pukul 12pm.. :DDDD

semak la aihhhh.. otak pikir Ipoh lagi kuat dari pikir paper.. hahahaha!! malam pukul 8.30pm paper CTU551.. tu paper tamadun tu.. tapi aku tetap tak bertamadun dengan tidak menghiraukan itu semua.. cissss!! kau ingat kau bijaksana ke syue? ko macam ni ko tebgok la result ko camne t taw! =.="


* aku rindu Ipoh.. T_T

1 comment:

ayanuts said...

gud luck for final :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...