Tuesday, May 24, 2011

orang takkan paham kita.


cuba untuk luahkan tapi takut terasa hati.
cuba bertindak dengan tingkah laku, mereka takkan mengerti.
cuba merahsiakan rasa kecilnya hati, tapi takut mereka pikir diri ini selalu toucing.

apa yang kita mahu mereka paham, mereka takkan paham.. cara aku berbeza.. cara kau berbeza.. aku keras suara tapi lembut hati nya.. aku muka garang tapi menangis bila orang tiada.. aku juga manusia..

aku senyum tak kira masa tapi hati aku siapa dapat rasa?
aku senyum bila emak tiada mereka pikir aku gembira.
orang takkan paham..

aku penat nak berbudi dengan orang.
aku penat nak berbahasa dengan orang.
aku penat nak menjadi diri orang lain.
aku adalah aku,
kenapa aku perlu berubah untuk menjaga hati orang sedangkan orang tak jaga hati aku?
hipokrit kah aku?

aku tetap diam dan terus diam. aku tetap senyum dan terus senyum. tapi hati tiada siapa tahu. mereka pikir aku macam ni macam tu.. biarkan sebab aku pun tak lalu nak senyum padahal hati tak mahu..!!


* rasa diri ni bodoh jek -.-'

2 comments:

Magrib said...

sabar sabar la... nak buat mcm mana lagi kan??? anyway.. Suka baca entry anda.. nice dan menarik.. minat dan follow blog anda ye..

ini entry terbaru saya.
Seorang Brader kuat melancap BERANG DENGAN GUA pasal isu melancap
Alat kelamin wanita pon boleh kentut. (Kentut Vagina)
Kenapa Burger yang anda beli tak sama macam dalam tv
Kehidupan seorang PLAYBOY.. (GAMBAR 18SX)
Onani (melancap) - Adakah normal?

Mr feckry said...

berat mata memandang, berat lagi bahu memikul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...