Wednesday, August 31, 2011

mesti diorang lupa ni.









alkisah, selalu setiap kali merdeka mesti ada bunyik mercun bagai. tapi malam ni sunyi sepi. mana mercun? mana pommm pomm pommm??



aku rasa kebanyakkan manusia dekat dengan rumah aku ni semua sedang tido kekenyangan. mesti perut muncit punya lah. first raya kannn.. second raya tak happening da cam first raya. hehehe.







disebabkan itu aku rasa diorang mesti lupa kita di Malaysia ni dah sambut hari kemerdekaan yang ke-54. dorang ingat raya ke-2 jek. kekekeke. manusia, manusia :D




aku cakap sebab aku pun hampir terlupa. bukak facebook tengok status member wish merdeka! lorhhh.. teruk ko syue!








ok lah. nak tido da. hari ni penat gila babeng. btw, selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-54 kepada semua rakyat MALAYSIA dan selamat hari raya :)




entry tak penah yang pendek. nak berjela jek. HAHA!






* duit raya tak bape nak ramai neyhhhhh.. ishhhhh :s


-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...