Thursday, October 20, 2011

18 Oktober 2011 - Terengganu vs Selangor
















Assalamualaikum ^^




untuk pertama kalinya aku pergi tengok bola kat stadium dan ingin aku katakan ianya sangat best!!!!!!! hahaha~ serius la best! seronok sebab boleh menjerit tanpa dilihat pelik oleh orang lain. seronok boleh melompat-lompat tanpa dilihat jelik oleh orang lain. sape tengok kitorang pelik tu memang dia lah yang pelik sebenarnya. hahahaha!


baru sampai. weee~




yang sudi membawa aku tengok bola. thanks semua :)
(Una, Miera, Anis)







plan asal aku nak pergi dengan Syira tapi tak jadi sebab boyfriend dia malam tu ada presentation. sudah kecewa tapi tak apa sebab Anis pula yang ajak. hehe. rezeki. tiket tak beli lagi so aku call kakak aku sebab laki dia, Abang Azrul pun tengok bola malam tu. minta tolong belikan tiket sekali. ok set sudah. cun!





lepas maghrib dalam pukul 7.30pm kitorang bertolak. jalan jammed! itu biasa. baru separuh akhir. belum akhir lagi. kalo akhir aku tak tahu lah bagaimana....... sampai stadium dalam pukul 8.00 lebih sikit. kowt ;p sampai-sampai terus call Abang Azrul sebab nak tiket. dah jumpa kitorang pun berpisah. dia sokong Selangor kitorang penyokong Terengganu :DDDDD





masuk stadium pusing jauhhhhh sebab kitorang masuk pintu penyokong Selangor. haha! tapi takpe, itu semua tak mematahkan semangat kami. kononnya.. dalam hati merungut jugak jauh laaa.. jauh laaaa... hhahahaa!! dah sampai tempat best kitorang pun duduk. buat muka excited.. tengok orang sibuk lalu lalang. eyh! ramai penyokong Terengganu yang hensem-hensem. tapi tengok jela :P




penyokong tegar Terengganu barangkali. dari awal game sampai habis bising jek mulut dia. dah ler tak reti nak duduk. kitorang ni puas usha bontot dia jelaaa.. hahahaha~









stadium mula gamat bila pemain dah masuk padang. mula-mula pemain Selangor masuk pastu pemain Terengganu. bising betul dengan bunyik trompet plastik tu. hahaha! BEST! :))






penyokong Selangor. ramai gila!



pemain Selangor masuk padang.


pemain Terengganu masuk padang.









pastu Terengganu masukkan gol pertama. then kedua pastu habis.. aku malas nak cerita detail sebab korang tengok tv kan? ada nampak aku tak? HAHAHAHA! lepas habis bola kitotang gerak pulang. sampai kolej 11.30pm. dah lewat!!! limit masuk kolej sampai 11pm jek. tapi kitorang ok jek masuk. tak kena tahan. alhamdulillah. tidak sia-sia melayang rm10 bayar saman.. HAHAHA!


satu jek tak best. asap rokok punya lah menusuk hidung. sila cover hidung anda :)





pulang. bubbye stadium Shah Alam. ada jodoh kita jumpa lagi oke! :)






tamat lah kisah tengok bola. lepas ni memang teringin nak tengok lagi kalau ada yang tolong bawakkan. heeeee :B



tahniah TERENGGANU!!!








* hari ni saya demam. ponteng kelas petang tapi saya baru balik dari Giant makan secret recipe. HAHA! :)))


-

1 comment:

Umie Nadhirah said...

jarang gegurl tengok bola .. cayalahhh.. tabik ohsem kat hangpa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...