Saturday, December 03, 2011

Puncak Perdana tu indah :D







indah kan uitm puncak perdana? heeee :))






time ni aku dah penat buat assignment. aku sambung tengok we got married versi yong hwa dengan seohyun. lepas tu sambung facebooking. lepas tu aku blogging. sampai ke sudah aku stop buat assignment. HAHAHA! penat laaaaa!!!




sambungan cerita mamat konon korea tu masih tertangguh sampai la sekarang. bila aku nak update aku pun tak tahu. ini bukan kisah hangat-hangat taik anjing tapi aku takde mood. mood assignment, mood lapar memanjang, mood mengantuk semedang, semua ni mengganggu kehidupan aku. huarghh!! STREEESSSSS!! *kang gary :D



nanti bila ada mood aku update la. bukan ada orang baca pun. Mastura Zahari jek beria. and komen aku dah simpan sampai 21 komen sampai hari ni aku tak approve-approve lagi. aku rasa cuti sem nanti baru blog aku aktif balik. HAHAHA!




minggu depan ada surprise event. :))




bosan la dengan assignment! ok bye!!!




* besok nak keluar pergi pkns nak beli baju kurung. hmmmmm~


-

3 comments:

kura said...

utem kat melaka pun indah jugak woo. heheh

Nurul Iman Rosman said...

iyee, cantik sangat!
rase macam akan study kat sane je nnt.
haha, harap2 lahh ;)

Unknown said...

kura : pp lg hebat kowt :D

nurul iman rosman : aminnn :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...