Thursday, December 15, 2011

Adat hidup sebagai student~

aku rasa lately aku selalu kena marah dengan lecturer. actually bukan aku tapi 1 kelas. HAHAHA! semenjak dapat paper test hari tu, lecturer kitorang asyik hangin jek. mana tak nya, kecewa la dia penat-penat ngajar tapi kitorang score paling tinggi 7/10 and paling rendah 3/10. nangis laaaa~



ditambah pulak dengan presentation seperti taik ayam. penat baca slide tapi haram tak explain pemende. HAHAHA! darah tinggi beliau mengajar kami yang lemmmmm ni..



4/1/2011 dah start final. last paper 19/1/2011 and aku adalah orang last yang akan berambus dari rumah ni. arghhh!! tension!



minggu depan kena submit 5 assignment. 2 hafazan (doa-doa dan ayat lazim), 4 presentation dan 1 test. terbaik lah kan. muka aku dah tak serupa muka sebab jerawat naik seperti cendawan selepas hujan. perghh! mata pun dah nak taknak jek bukak. silap hari bulan tutup terus :D



aku rasa semua student uitm sekarang tengah tension assignment dengan presentation. gambate!!!!



tengah pikir apa aku nak ambik for third language sem depan. hmmm~ nak ambik jepun tapi takde kawan pun nak ambik jepun. bahasa arab tak minat. mandarin pun tak berapa nak minat. german? france? bahasa siam takde ke? hahaha!



ok bye!




* sambung buat assignment :)

-

6 comments:

Nurhanis Zamshah said...

ambik je bahasa jepun. best lah. hehe

^ Mia Merra ^ said...

syue ~!!! amik bahasa jepang... masyukkk <3 ...

eiyzniey said...

xpe2
jgn tension2
chill2
hheehe

miss_kayrul said...

amik la bhs korea..kamu kan suke tengok cite korea syue..hehe

Anonymous said...

hehe eh ktorang pun dapat lecturer yang mcm tu jugak? mrh2 sbb dia cakap budak lelaki tak perform well. u part bape? course ape? btw gud luck!

Unknown said...

nurhaniszamshah : yeah! absolutely :D

mie merra : sgt jepang!

eiyzniey : hehehe.. da abh azab daa

nasrah : korea ngan jepun ta sme ye yunk.. hahaha

bellalicious : hehehe.. part 2 course record mgt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...