Tuesday, July 19, 2011

Airmata Lelaki












kalau dulu orang dok pegang laki ni tak nangis depan orang. laki ni tak nangis kalau sakit. laki tak nangis. tak nangsi. tak nangis. macam la laki ni takde kelenjar air mata -.-'




tapi tu semua laki dulu. laki sekarang ni dah macam pempuan. jadi kan air mata point nak minta awek maafkan. point nak minta awek kembali kat dia. cam haram jek kan.




TAPI TAK SEMUA LAKI.



pempuan pulak memang dah terkenal dengan perangai lembut hati, murah hati, buta hati =.=" asal nampak airmata laki ni diorang pun mula la pikir bangang.

"owh! dia betul-betul nak aku."

" owh! dia menangis! tak sanggup tengok. nak kembali balik la."

" jangan la nangis sayang. I minta maaf ya. lepas ni I taknak kasi U nangis dah."


cam bodoh kan?



TAPI TAK SEMUA PEMPUAN CAMTU!



teman-teman sekalian. -poyo-

apa ada dengan airmata.? kita tak boleh menilai seseorang tu dengan airmata jek taw! sama juga dengan muka. ko tengok muka dia innocent jek padahal malam-malam pecah dara orang. cam sial!



ko jangan taksub sangat lah dengan airmata laki ni. tak semua airmata tu ikhlas. kadang-kadang, lakonan semata.


awek minta putus, beria menangis. "awak.. jangan la tinggal saya. saya sayang awak.. wuuuu."


awek ni sengal. dia pun terima balik.. padahal laki tu memang dah siap sedia betina lain. argh!! BODOH!





* pengalaman ni cerita benar sebab aku lah pempuan bodoh tu. -sekian-



sedih nya tengok pakcik ni. nape dia nangis?
- nangis camni aku caya. korang caya? -





-

6 comments:

Encik JI said...

sabo jela labu.

kalo da nmanya laki, haram.

mmg xckup dgn satu.

yg pntg, jgn trauma :D

Mr feckry said...

hemm..gua pun selalu nangis..sebab air mata tu bukti yang hati kita tak keras

Nurra said...

Hye SyuE....tragisnye,,,,, lelaki mcm tu xleh di buat bf apetah lagi suami, harap lelaki tu sedar kesilapan die,, die akan myesal satu ari nnt, sy pon penah jmpe lelaki cenggitu, berape kali sy maapkan die,dan byk tula die ulang kesalahannye, (bullsit) akhirnya saya wat keputusan tinggalkan die.

merahitujambu said...

tapi laki nangis memang buat kita ciar ok...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

huhu..tol2...airmata nie kadang2 senjata..kadang2 ketulusan..kena pandai2 menilai...

syuE said...

encik JI : trauma tu tade la tp nyampah tu ade. hahaha

feckry : kdg2 bukti nk mnx penampar p0wn ade. hahaha

nurra : yeke? hmm.. tula kn.. jhat la laki cmtu.. sila jgn dkat! :))

merahitujambu : skunk tdak lg!

cik duyung : tula.. kne teliti tul2 dlu :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...