Thursday, August 25, 2011

raya. universiti. kelas. MALAS.




nak raya ni busy. update blog pown tak sempat. nak layan korea sampai lebam bijik mata juga tak sempat. kesian blog. kesian korea.




hari-hari ngadap biskut. hari-hari ngadap oven. lama-lama bulu hidung mengerekot sebab duduk depan oven. panas!




macam ni la nak raya. tadi dah ambik baju raya. eyh! tu bukan baju raya. tu baju nak pakai pergi kelas. al-maklum la. U dah nak bukak. yuran belom bayar tapi baju pergi kelas dah ada,



malas! ya, itulah ayat yang ringkas tapi tepat. malas gila! itu ayt tersangat tepat tu aku gambarkan. malas nak balik U. kenapa la degree lama sangat? seminggu pun dah cukup untuk aku study semua subjek. owh! GILA~



kad matrix aku mana???????????





-

4 comments:

Unknown said...

owh.. kad matrix ko ade kat aku.. aku pinjam kejap buat pembaris.. :P

Ardini Humaira said...

dni lak esemen kena submit b$ raya tak submit ponnnn hahahaha <-- mood raya. malas wat keje adoi

LeeAneem said...

slmt hari raya dan selamat hari study.....
I Follow

Unknown said...

heidi : cissss!! hahaha

dni : tape ke ta bt.. kunk kne potong mrkah.. haha

leeaneem : tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...