Friday, January 20, 2012

Baucer buku korang beli buku apa?

Assalamualaikum ^^



sekarang dah start cuti sem. wuhuuu! tiada apa yang best selain cuti sem! yeah3! :D



tapi tak berapa nak best jugak sebab cuti sem ni beg duit merah yang tersayang tiada isi. sob3 :'(( duit ptptn licin terus. pandai aku budget kannnn. tapi pinjam kakak aku RM50 sebab nak survive for a week. keh3 :D



tadi before balik Klang aku singgah Giant Shah Alam jap. makan then pergi MPH Bookstore. apa lagi, beli buku laaa.. buku? errrr~ lebih tepat lagi dipanggil novel! hahahahaha! aku kan takde duit. so, nak beli pakai baucer la. heee :B pandai kan?



and novel first yang aku beli ialah "Akhirnya Aku Kahwin!". novel ni di 'suggest' oleh teman seperjuangan dikala masih remaja iaitu Mastura Zahari. hahaha! sekarang dah jadi wanita kowt sebab dah 23tahun. omo! 23???? *ada apa dengan nombor? :P




"Akhirnya Aku Kahwin!" - tiba-tiba rasa nak kawen! huiii jodoh saya, bila nak muncul :D





aku baru baca sampai bab 3 so apa yang aku boleh komen ialah novel ini sesuai untuk gadis-gadis yang berbadan besar. HAHAHA! aku tergolong lah jugak sebab aku sekarang dah kategori berbadan besar. so what? comel apa debab-debab. keh3 :D



lepas ni korang suggest la kat aku novel apa best untuk aku layan time cuti-cuti puncak perdana ni. tak lalu la kan 24/7 layan drama korea dengan running man. HAHA! akhir kata, SELAMAT CUTI SEMESTER KEPADA SEMUA WARGA DEGREE UITM!!!!! :))))))))





* azam cuti sem ni aku nak update semua entry yang terbengkalai. fuhhhhh!~ ;p




-

4 comments:

Nurul Iman Rosman said...

kite dah habis study, so tak merase lah baucer2 tu. *jeles ni jeles!

ahaa, kite bace dah novel tu. best dan kelakar. Herna Diana tulis semua best-best. Nanti cube cari novel Cinta 3 Suku. Serious lagi best! :D

Anonymous said...

bila nak continue part 5? hehe!!

Putri H. said...

novel tu sangat best!
deylaa dah ulang2 banyak kali..
hehe, slmt cuti sem jugak :)

Unknown said...

iman : hehe.. insyaAllah :)

anon : ko ke mastura zahari? haha

ieyla : yeay! t nk smbg bce :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...