Wednesday, February 29, 2012

Hello new semester ; )

Assalamualaikum ^^


pejam celik pejam celik dah nak habis cuti. pejam celik pejam celik dah masuk semester 3. four more to go! yeah!!!



honestly, aku takde keinginan untuk pulang ke puncak sebab fikir result subhanallah, teruk amat! padahal time tu aku tak tengok lagi result. takut punya pasal. result keluar 22 Feb hari tu tapi aku baru tengok 29 Feb. keh3 :D and alhamdulillah, walaupun tak dean's list tapi aku sangat bersyukur dengan apa yang aku dapat. yang penting tak repeat. next sem cuba lagi and i'll make sure to upgrade my pointer. i will! :)


3 Mac gerak Klang. 4 Mac register kolej. wuhuu! kolej dapat tingkat bawah sekali. yeay! tak perlu daki tinggi-tinggi. dan tak perlu juga membazirkan lemak yang bergelimpangan ni. keh3 :B


hope, sem 3 ni membawa lebih kerajinan dan kesungguhan untuk aku belajar. aku berdoa semoga sem 3 ni mampu untuk tunjukkan kepada aku yang aku minat record management! hihi..




syue, fighting!!!!!!








ingat balik...

bila kau tak mampu untuk bangun, ingat balik siapa yang bangkitkan.
bila kau tak mampu menggapai kejayaan, ingat balik siapa yang setia dibelakang.
bila kau tak mampu menahan airmata, ingat balik siapa yang keringkan.
bila kau tak mampu menahan kepanasan cuaca, ingat balik siapa yang hembus untuk sejukkan.
budi itu untuk dikenang, bukan untuk dicampak ke longkang...
andai kau lupa, ingat balik siapa yang senyum bila kau berjaya.





-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...