Thursday, March 15, 2012

Dalam Gelap.

Assalamualaikum ^^



takde cerita menarik pun. saja nak taip entry ketika aku bersila atas katil dalam keadaan sekeliling yang gelap gelita. tiba-tiba mood sayu tiba. hmm..



semua orang nak disayangi dan dicintai. aku pun nak jugak! siapa taknak tu hipokrit namanya.



semua orang akan ada rasa sedikit cemburu bila tengok orang bahagia dengan yang tersayang sedangkan dia tak dapat semua tu. aku pun!! kadang-kadang mesti aku terfikir kenapa laaa aku tak dapat rasa camtu. hmm..



tapi semua tu sekejap jek. bila mereka berlalu, perasaan tu pun berlalu jugak. aku percaya takdir Allah. aku percaya ketentuan Allah. mungkin, selepas ini aku dapat yang lebih baik dari sebelumnya. kalau tak pun, aku tetap bersyukur dikurniakan tempat untuk aku sayang dan disayangi.



mungkin rezeki untuk aku rasa semua tu belum tiba tapi aku percaya ada dia untuk aku. ada! :)





* tak jadi pergi kursus kawen. along dah bersalin. dapat gugurl. hehe.. this weekend balik Ipoh tengok anak saudara baru :D


-

5 comments:

kura said...

asik nak cemburu je.. heheh

syuE said...

adat la tu.. hahaha :D

Hawa said...

sabar ekk

Anonymous said...

alahhh...tak boleh nk kawen...hehehe

syuE said...

hawa : hehehe..

anon : next tym leh amek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...