Wednesday, April 25, 2012

Bukit Puncak Perdana Sudah ku Jejak. *poyo*

Assalamualaikum  ^^

firstly nak wish happy holiday to all uitm student (degree) yang sedang menjalani mid term break. hope seminggu cuti ni cukup la nak rileks kan otak ye. bukak sem ni rasakan test nya, assignment nya, kuiz nya, dan final project nya. bersedialah :D

before cuti hari tu, 19 April 2012 (khamis), aku dengan 4 lagi housemate aku pergi mendaki bukit Puncak Perdana. takde la jauh. kami pergi jalan kaki jek sebab belakang Fakulti jek. haha! semangat oke. plan nya sudah lama tapi time tu baru jadi.

kami bertolak lebih kurang pukul 6pm. sampai puncak paling atas pukul 6.20pm camtu. sekejap je kan sebab tak tinggi mana pun. tapi aku semput jugak la. gila kau. banyak lemak badan aku ni terbakar gara-gara panjat bukit tak tinggi mana tu. HAHA! belum broga lagi weyhhh :p

bergerak. kiri! kanan! kiri! kanan!

mendaki dan mendaki lagi.

lepak jap. tangkap gambar. hihi. :)

ok. time ni semua dah ada kat atas. aku sorang jek kat bawah sebab dah pancit gila. denyut jantung aku pun aku boleh dengar dah time ni,. nampak sangat banyak kolestrol dalam badan. hahahaha :D

dah sampai puncak apa lagi. bergambar sakan la kami. konon nya kami lah orang pertama yang jejak kaki kat bukit tu. haha! padahal dah ramai warga UiTM Puncak Perdana menapak naik atas tu. kami jek lambat. hihihi. takpe, yang penting gagah mutu keunggulan. yeah!

ati, aku, azue :)

permandangan dari atas. pheww~ banyak jugak rumah kat hutan ni eyh. hahaha!

can you see the traffic jammed?

atie with azue.

atie with miera.

atie awek kelate. hihi :)

azue awek Sarawak.haha! :))

miera awek ganu kite! :D

oke. sangat sedih gambar aku dengan syira sorang takde. wuwuwuw ;(

us. timing setting. hihi :)

us again.

and again. hahaha :D

eyh! ada lagi. hahaha. seriously kat atas tu sangat best. udara nyaman. angin sepoi-sepoi bahasa. permandangan cantik. fuh! hebat ciptaan Allah s.w.t. :)

now you can see Puncak Perdana :)

with my roomate, azue :)

nice!

yeay!!! kami hebat!

aku tak tahu apa motif posing aku dengan miera. hahaha.

peace yaw!

dari bawah pulak kan. nasib baik takde dari atas. hihihi..

sunset.
 insyaAllah kalau ada rezeki nak panjat lagi :)

tiba-tiba guruh berdentum. kami semua risau la kan. nanti tak pasal-pasal rentung kat atas tu kena sambar petir. huhu. kami pun bergerak turun. masa turun tak sampai 15minit pun rasanya. ceyh! nampak sangat buntut berat kan. nak naik punya payah. HAHAHA! mungkin juga faktor cuaca yang buat kami turun dengan pantas. heee..

jangan tinggal daku!!

love in the air :)

sudah ditakdirkan. kami sampai jek bawah hujan pun rintik-rintik turun. phewww~ alhamdulillah. berjaya juga kami daki bukit tak tinggi mana tu. tapi yang penting, berjaya juga aku kurangkan lemak yang sedia ada. hehe~ kalau hari-hari daki insyaAllah pinggang akan kembali seperti dulu. ececehhh~ berangan kau syue! :D

bubbye bukit. nanti kita jumpa lagi. hahaha :D

* keesokkannya aku panjat gunung pulak. follow team Karisma Jasa. entry akan ditaip kemudian :)

syah_iera said...

nak gamba..nk gamba...nk gamba..
p/s: nenek aku cakap,aku dah kurus siket..hahahahahaha

siti zarizza said...

bestnyeee dapat naik bukit. MSB kat shah alam, tak pat lah nak terjahh (: nanti MSB g sana, bawa lah kita naik bukit tuu ^^ teringin nak bergambor juggaaak :D

kura said...

amboi. banyak nya gambar.. masa bergambar ni pun rasa nya dah berkalori kalori lemak terbakar. hehehh

snf said...

badan cergas lah nanti naik naik panjat panjat bukit:-)

Unknown said...

syira : ok fine. tade spe ckp ak kurus. ckit tak byk laaagi lah tak ;(

mate saya bulat : aik, puncak perdana kat shah alam lah. dekat jek dr induk tuu :)

kura : haa.. mungkin :D

snf : harap2 lah :))

Anonymous said...

Ini semua poyo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...